''veckans Diskussion''

Jag tänkte börja med ''Veckans Diskussion'' .
det innebär att varje vecka kommer jag skriva om något, ge min åsikt
och även ställa frågor,
Så ni får lämna eran åsikt, Och svara på frågor!
kan bli väldigt intrssant om det funkar.!
ni får gärna ge tips om vad jag kan skriva om!
Jag börjar nästa vecka tror jag,har lite ideer för
vad jag ska skriva om ! - Andar! :)
skrev om det i min förra blogg, Och det finns så mkt att snacka om
med andar, och jag tycker det är jätte intressant!
men iallafall, om detta inte kommer funka så bra så slutar jag nog!
men ska testa nu någon vecka!
ska troligen börja med tävlingar oxå ;) men det får vi se!
så kommer nog bilden se ut för Diskussinerna!, gjorde den snabbt,
kommer säkert fixa en snyggare sen! :)
Ajja puss,( glöm inte kommentera vad ni tycker om detta! ;) )

Kommentarer
Postat av: Nora

bra ide!

bloggar brukar inte ha sånt här, så kul att nån ordnar det!

hm.. du kan skriva om typ föräldrar, hur jobbiga dom är, O sånt, o typ fråga va vi tkr om dem och sånt!

2011-07-04 @ 22:09:11
Postat av: Milla

skriv om cola! xD

jag ÄLSKAR cola

så skulle vara kul o veta lite o det, o va andra tkr och sånt ;DDD

2011-07-04 @ 22:10:50
Postat av: Fiskään

skriv om självskade beteenden!

det är allvarligt, O bra att folk får reda på om det och sånt!!

2011-07-04 @ 22:11:48

Kommentera :)

Skriv ditt fina namn!:
Kom ihåg mig? :)

Har du någon e-post?(publiceras ej)

har du någon blogg? :)

Kommentar, puss:

Trackback
RSS 2.0