Veckans Diskussion!

Denna veckans Diskussion blir ''Föräldrar''!
va en tjej som tipsa mej om det, så tack!
Det finns olika sortes föräldrar kan man säga, vissa är jättesnälla, och bryr sig, vissa bryr sej men är inte ett dugg snälla, Och vissa kan till och med slå sitt egna barn!, helt sjukt, hur kan man göra så mot sitt egna barn lixom??
finns säkert hundratals mer typer av föräldrar. men vi som är barn till föräldrarna, vet alla hur jobbiga dom kan vara.
''städa ditt rum, glöm inte göra läxan, bla bla bla''.
om era föräldrar säger så till er, så är det bara för att dom bryr sig. annars så hade dom skitit fullständigt i er.
Jag tänker inte ta upp något om mina föräldrar, men om ni vill snacka om hur era är och sånt, så får ni gärna dela med er!
Här kommer lite frågor till er!
Vem gillar du mest, din mamma eller pappa?. när man frågar det, så brukar man ofta säga, båda, fast egentligen så ibland så tycker man inte det, men man säger det aldrig. så våga vara ärliga nu, vem gillar ni mest, och franförallt varför?
är den snällare än den andre, eller får du mer saker av den andre, beräättta! jag tror inte precis att era föräldrar går in o läser min blogg och ser detta!
vad brukar ni kalla era föräldrar?. mamma, pappa? morsan, farsan?, gubbe, kvinna ? eller kanske något annat!
Vem av dina föräldrar har du mest kontakt med?, och varför tror du att det är så?
det brukar ofta vara, att mamman och dottern, och pappan och sonen har mest kontakt!
fast ni kanske har tvärt om! eller så kanske ni har bättre kontakt med något syskon, om ni har!
Skäms du över dina föräldrar? eller kan du typ gå till stan med dom, och typ om du ser någon i klassen, O så går du bredvid din mamma, skulle du skämmas?

Vad är det bästa med dina föräldrar?

och vad är det sämsta med dom?

Skulle du vilja ha någons kompis föräldrar?

haha många frågor! ni behöver inte svara på alla!
men lämna era åsikter, va tycker ni om era föräldrar!
Jag kan skriva lite om vad jag tycker om mina!
Jag tycker dom mest är jobbiga, och bryr sig för mycket, och ibland skiter dom i mej helt!
Klagar på allt, och är såååå tjatiga, så man får damp!
jag har ingen favorit, jag gillar ingen av dom ^^, men jag vill inte ta upp varför, det är för privat!
jao, så Kommentera nu!
Håll Diskussionen i LIV!

Kommentarer
Postat av: MatildaNancy

jättebra disskusion.

1. man kan inte säga vem man älskar mest.

det är sina föreldrar, och det går inte bara välja en.

men man tyr sig typ alltid till mamman. så ja.

2. mamma pappa, morsa farsa, mami ;P ?

3. som 1 då :P , lättare att snacka me så :)

4. sooooooomfan.

5. samma blod, och matilda är bäst :)

6. nja. de är ändå ens föreldrar.

men i vissa sammanhang önskar man väll

2011-07-13 @ 01:15:43
URL: http://matildanancy.blogg.se/
Postat av: Anna

jag hatar mina föräldrar!

jag snackar aldrig med dom, och dom snackar inte med mig!

INGEN. för vi bråkar hela tiden, :(

jag skäms, assa dom är fula, dumma, idiotiska! skulle aldrig kunna visas med dom !



inget!

ALLT.

ja fan !! ;///

2011-07-13 @ 01:41:40
Postat av: Elin

jag vill inte skriva nånting om mina föräldrar ! :/

men vill ändå vara med i diskussionen!



föräldrar kan dra åt helvete!!

2011-07-13 @ 01:59:57
Postat av: Josefin!

går inte att välja jueeh :O



mamma och pappa :D



mamma, för kan ju inte precis gå till pappa och snacka om sex och mens och sånt, ha ha :D



nej, jag skäms verkligen inte, varför ska man?, dom har fött mej!



Att dom bryr sig och att dom älskar mig! :D



Att dom bråkar mycket nu :((



klart man tänkt tanken, men nej det vill jag inte!



Jätte bra Diskussion föresten!



Jag har ett tips, som du kan ha nästa vecka!

Syskon ?

Eller typ, Alkohol !

droger.

SJälvskada! jag har själv ett självskade beteende :(

så det är ju något bra att diskutera!



Jätte fin blogg!, jag ska också fixa en blogg snart, så då kan vi följa varandra! :DD

2011-07-13 @ 15:01:18

Kommentera :)

Skriv ditt fina namn!:
Kom ihåg mig? :)

Har du någon e-post?(publiceras ej)

har du någon blogg? :)

Kommentar, puss:

Trackback
RSS 2.0