Kopenhavn !

Tjenna! ;)
tänkte lägga ut alla bilderna från igår nu!
först åkte buss typ 20 min, till Skånetrafik, elr va det heter.
och där köpte vi ett båtkort, så vi kunde ta båten över till helsingör!, och där ifrån ta tåget till köpenhamn.
men eftersom att det hade vart översämningar i danmnark så gick det inte att ta tåget direkt till köpenhamn, så vi fick ta en buss där inne, o försöka komma till köpenhamn.
haha vi typ gick in i fel tåg hela tiden och sånt, men efter nåra timmar så var vi äntligen i Kopenhavn.
här e jag i båten, blåste som fan där uppe! ;)
så först gick vi i ströget, en lååång shopping gata ;)
va massa gubbar!
va oxå ett stooort hus med, reklam på! för Harry Potter! ;)
sen åt vi på en resturang,
vi var inne i Guinness World Records Museum! ;)
var ett ett helt rum med Michael Saker! ;)<3
här står jag bredvid världenslängste man
Och den tjockaste mannen i världen, haha svär lika tjock !
Nu kommer bilder  från Tivolit ! ;D
Slänggungan, den var typ 100 meter hög, haha fin utsikt iaf! ;)
Den röda ( kmr inte ihåg vad den heter), hade massa lopingar,
trodde den skulle va skitläskig, men det var den inte alls!
BEN&JERRY'S <333
Nom Nom Nom! ;D
Så det var nog alla bilder tror jag!
Kanske lägger ut filmer sen, men ska gå till stranden nu och käka pizza! , bye!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill åka till köpenhamn ;(((

men vi har aldrig råd, min mor är typ sjuksskriven ;(



adda min msn : [email protected]

2011-07-07 @ 23:51:42
Postat av: :))

Hej, jätte fin blogg du har! :)

och fina bilder !

va med i min tävling som kommer komma snart.

snyggaste bilden vinner en länkning, i fb, bloggen, och även dv(dayviews)

2011-07-07 @ 23:58:12
URL: http://molnboanna.blogg.se/

Kommentera :)

Skriv ditt fina namn!:
Kom ihåg mig? :)

Har du någon e-post?(publiceras ej)

har du någon blogg? :)

Kommentar, puss:

Trackback
RSS 2.0